onedlove

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2014

Gotta be you - Del 3

Av Louise Hunderman - 29 augusti 2014 18:58

Tidigare:

 

Jag erbjöd mig att laga mat och jag skulle få hjälp av Harry. När det kom till matlagning och jag skulle vara kökschef kunde jag vara hård och sur. 

När jag höll på med spagettin kände jag ett par armar som slingra sig vid min midja, jag såg också att Harry sprang ut från köket. Nialls händer börja sedan kittla mig. Jag knuffade tillslut undan Niall och nu var det han som fick stå ut med mig i köket. Jag blev lite orolig varför Harry sprang ut för han såg inte så glad ut. 

 

  

 

Jag ställde maten jag, Harry och Niall lagat på matbordet. Alla sätter sig ner utom Harry. Louis ropar på honom men han svarar inte. 


"I'm going up and check Harry" säger Louis.


"I can  do it instead" säger jag och reser mig. 


 


Jag går till Nialls rum och där sitter han. När Harry ser mig gnuggar han sina ögon och försöker le. Jag ser att han har gråtit och det gör mig sorgsen. Jag sätter miig på sängen bredvid honom och lägger armen runt honom jag kollar in i hans ögon men hann bryter ögonkontakten. 


"Why are you so sad cutie... you can talk to me."


"You don't understand you don't even no how my life is working, how hard i have it, you don't know enything. Can't you undersand that."


"Oh sorry I'm a problem for you, i don't belong here what are I even doing here, why do I even try, I'm so sorry for everything."


Jag springer ut och känner hur tårarna tränger sig igenom. JAg tar på mig mina skor. Precis när jag ska gå ut tar Niall tag i min arm. Han bad mig att vara kvar och att Harry bara var en idiot. Jag tog av mig skorna och gick direkt till toaletten jag mötte igen blick på toaletten. Jag såg attsminket behövde fixas till. jag hade ingen smink bortagningsmedel så jag försökte gnugga så gott som det går. sen så drog jag några drag med min mascara. 


Jag gick sedan ut och tär sitter min manager HEidi och killarnas manager. Alla killar utom NIall åkte för att köpa godis och hyra en film. Jag vet inte om Harry fortfarande är i Nialls rum.


 


"We are here today because you and Niall are going to break up because you been together three months" började Heidi. 


"But you can't meet each other more" fortsätter Nialls manager. 


"But my bestie then"säger NIall.


"Can't we just say that my and Niall decide to be just friends because we don't think we are meant to be with each other"säger jag. 


 


Efter att ha diskuterat lite var det bestämt att jag och Niall skulle göra slut som kompisar. Då skulle vi inte förlora så många fans och vi kommer inte heller att behöva låtsas hata varandra. 


_______________


 


Killarna kom tillbaka med godis och utan Harry. Efter en stund kom HArry och var röd i ansiktet. Niall fnös rätt i ansiktet på honom och han kom gråtandes fram och sa attMeanie gjorde slut. Hon var otrogen och utnyttja han för pengarna. Han bad mig om ursäkt och sa att han blev förkrossad när han idag fick ett sms. 


Vi satte oss ner och trössta hono. Så synd. 

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Hunderman - 15 augusti 2014 15:35


   Amanda Lajor spelas av den vackra Kenza Zouiten.    Amanda Lajor är en 17 åring. Amanda är skådespelerska. Hon bor själv i en lägenhet i Norra London. Resterande familjen mamma Louise som är från Sverige, pappa Tom från Marocko och lillebror...

Av Louise Hunderman - 15 augusti 2014 14:23


Tidigare:   Vi gick sedan till bilen och jag kunde inte låta bli att tänka på vad det skrivs på twitter.  - Niall I think everything feels so fake, säger jag och ångrar orden.  - I think I like you...   ... you but just as my best  frie...

Av Louise Hunderman - 15 augusti 2014 12:32


    Amandas pespektiv    Nu hade det gått en månad sedan jag och Niall börja dejta. Han är sjukt snäll och fin min nya bästa vän. Men jag har inga speciella känslor för honom. Klockan var nu 9 så jag gick in i duschen och tvätta mig. När s...

Av Louise Hunderman - 7 augusti 2014 21:50

Hoppas ni läser   

Av Louise Hunderman - 7 augusti 2014 20:19

  Jag Amanda Lajor har äntligen gjort klart min nya film där jag har huvudrollen. Idag skulle det vara världspremieré och vi ska ha en stor efterfest sedan. Filmen min handlade om Jessie Livington som var en 19 tjej. Jessie bor med sin emsamstående...

Novell

  Gotta be you handlar om svenske Amanda Lajor som är skådespelare måste fake dejta Niall Horan. De har inget annat val än att göra slut de sa att de skulle bli vänner istället men han som hon var kär i kan hon inte bli ihop med för då förstörs allt.

 

Följ sjutton åriga Amanda Lajor. 

 

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards