onedlove

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2014

Gotta be you - Del 1

Av Louise Hunderman - 15 augusti 2014 12:32

 

 

Amandas pespektiv 

 

Nu hade det gått en månad sedan jag och Niall börja dejta. Han är sjukt snäll och fin min nya bästa vän. Men jag har inga speciella känslor för honom. Klockan var nu 9 så jag gick in i duschen och tvätta mig. När strålarna nudda min hud rös jag pågrund av att det var så skönt. Jag tog på mig kläderna jag hade tagit fram. Jag blåste sedan håret torrt. Jag tog fram plattången och platta mitt hår. Sminka mig med concealer, eyeliner, mascara och ett rosa läppstift. Jag vill se fin ut när jag går ut på stan för nu känner många igen mig och bilder tas.

 

Till frukost åt jag flingor och yoghurt.Jag gjorde också en nutella macka pågrund av att det är lördag och då får jag skämma bort mig lite med godare frukost. Efter fukosten borsta jag tänderna och kollade en extra gång om jag såg bra ut. Jag tog fram min michael kors väska och la i vad som behövs; mascara, läppglans, mobil, nycklar, choklad, hörlurar, spegel, servetter, plånbok och tuggummi. Precis när jag blev klar knackade det på dörren och jag förstod att det var Niall. Jag öppnade och mötte honom i en kram sedan kysstes vi snabbt. Jag låste dörrene efter oss och sedan satte jag mig i Nialls bil. 

 

- So where are we going today, säger jag. 

- SHopping ofc you said you really need a new phonecase, säger han.

- Good idea. 

 

Han parkerade bilen och vi gick hand i hand och började på Forever 21 jag hittade en fin tröja som jag verkligen ville ha, jag hittade samt en klänning som satt som en smäck. Nial ville att jag skulle köpa den annars skulle han göra det. JAg betalade 40 pund sedan gick vi förbi en one direction affär som Niall verkligen ville gå till. Han köpte två one direction tröjor till mig och ett mobil skal. 

- Niall are you serious you could let me pay I hhave money to. 

- Every thing for my girlfriend, säger han och ger mig en puss på kinden. Alla i affären tittar på oss och sedan kommer ett 10 tal och vill ha autografer från mig och Niall. En bit bort står en liten tjej och kollar på mig och Niall. Jag går fram till henne och böjer mig ner. 

 

- What's your name sweetheart? frågar jag. 

- My name is Amanda, säger hon försiktigt. 

- That's my name to, do you want to meeet Nial, säger jag lugnt och hon nickar på huvudet. JAg lyfter upp den femåriga flickan och bär henne till Niall. Mamman ler mot mig och tar en bild på mig Niall och den lilla flickan. Niall ger Amanda sedan en kram och en autograf. Amannda blir jätte glad och springer tillbaka till hennes mamma. MAmman ler tacksamt mot oss och jag bara nickar leende mot mamman. 

 

Jag och Niall går till starbuckkks. Jag fixar bord och Niall köper. Han vet att jag vill ha en latte och blåbärsmuffin. Jag sätter mig vid bordet. Det tar ett tag för Niall så jag går in på twitter och kollar på mina mentions. JAg gapar när jag ser bilder på mig och twetts om hur jag ser ut en del är lite rasitiska grejer om varför jag inte är riktigt ljus hyad. Jag känner en besvikelse och när Niall kommer tillbaka blir han orolig. Han tar tag i min mobil och scrollar ner. 

- They are just jeaulos, look at your beautiful skin and you have the body everyone would like to have, your so beautiful, jag börjar rodna och Niall ger mig en kyss på kinden. 

Vi fortsätter vår shopping och går förbi en affär där man kan ha en bild på sig själv som skal. Jag drar in Niall i affären och vi tar ett kort när vi båda gör roliga miner. När vi får se hur skalet blev skratta vi båda. 

 

Vi gick sedan till bilen och jag kunde inte låta bli att tänka på vad det skrivs på twitter. 

- NIall I think everything feels so fake, säger jag och ångrar orden. 

- I think I like

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Hunderman - 29 augusti 2014 18:58


Tidigare:   Jag erbjöd mig att laga mat och jag skulle få hjälp av Harry. När det kom till matlagning och jag skulle vara kökschef kunde jag vara hård och sur.  När jag höll på med spagettin kände jag ett par armar som slingra sig vid min midja...

Av Louise Hunderman - 15 augusti 2014 15:35


   Amanda Lajor spelas av den vackra Kenza Zouiten.    Amanda Lajor är en 17 åring. Amanda är skådespelerska. Hon bor själv i en lägenhet i Norra London. Resterande familjen mamma Louise som är från Sverige, pappa Tom från Marocko och lillebror...

Av Louise Hunderman - 15 augusti 2014 14:23


Tidigare:   Vi gick sedan till bilen och jag kunde inte låta bli att tänka på vad det skrivs på twitter.  - Niall I think everything feels so fake, säger jag och ångrar orden.  - I think I like you...   ... you but just as my best  frie...

Av Louise Hunderman - 7 augusti 2014 21:50

Hoppas ni läser   

Av Louise Hunderman - 7 augusti 2014 20:19

  Jag Amanda Lajor har äntligen gjort klart min nya film där jag har huvudrollen. Idag skulle det vara världspremieré och vi ska ha en stor efterfest sedan. Filmen min handlade om Jessie Livington som var en 19 tjej. Jessie bor med sin emsamstående...

Novell

  Gotta be you handlar om svenske Amanda Lajor som är skådespelare måste fake dejta Niall Horan. De har inget annat val än att göra slut de sa att de skulle bli vänner istället men han som hon var kär i kan hon inte bli ihop med för då förstörs allt.

 

Följ sjutton åriga Amanda Lajor. 

 

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards