onedlove

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2014

Person förklaring

Av Louise Hunderman - 15 augusti 2014 15:35

  

Amanda Lajor spelas av den vackra Kenza Zouiten

 

Amanda Lajor är en 17 åring. Amanda är skådespelerska. Hon bor själv i en lägenhet i Norra London. Resterande familjen mamma Louise som är från Sverige, pappa Tom från Marocko och lillebror Adam boor i Sverige. Amandas föräldrar är skilda. Mamman bor i Uppsala och pappan bor i Stockholm. 

 

Amanda började sin karriär när hon var 14 år när hon fick gästrollen i en svensk tv serie. Sedan dess har hon fått ett antal roller. Men hon blev en internationell skådespelerska när hon fick rollen som Jessie Livington. 

 

Amanda är oftaste lite blyg, hon är snäll, trevlig och en trogene vän. Hon avskyr otrohet, avudsjuka, och snobbigapersoner. Amanda säger ofta vad on tycker och försöker göra något åt det hon inte gillar. Hon tar ofta inte åt sig det folk säger. Amanda är inte självisk eller egoistisk. 

I skolan blev hon mobbade för att hennes föräldrar hade dåligt ställ för mamman brände allt på att tröst festa och köpa massa alcohol. Det var inte alltid de hade råd att köpa nya kläder. Men tre år sedan när hon var fjorton skilde sig hennes föräldrar och pappan bytte jobb så de hade det bättre. 

 

Amanda har brunt hår som hon har tonat lite. Hennes bruna ögon är lätta att falla för och hon har en slank kropp och är smal. Hon är lång med eleganta fina ben. Hennes tänder är blekta pågrund av att hennes manager sa att man behöde göra det om man var skådespelerska. 

 

Amanda har inte riktigt haft en bästa vän för att ingen ville vara vän med henne. När hon blev känd ville alla bara utnytja henne. Fast hon var rätt tajt med sin kusin Dorah som bor i Liverpool. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Hunderman - 29 augusti 2014 18:58


Tidigare:   Jag erbjöd mig att laga mat och jag skulle få hjälp av Harry. När det kom till matlagning och jag skulle vara kökschef kunde jag vara hård och sur.  När jag höll på med spagettin kände jag ett par armar som slingra sig vid min midja...

Av Louise Hunderman - 15 augusti 2014 14:23


Tidigare:   Vi gick sedan till bilen och jag kunde inte låta bli att tänka på vad det skrivs på twitter.  - Niall I think everything feels so fake, säger jag och ångrar orden.  - I think I like you...   ... you but just as my best  frie...

Av Louise Hunderman - 15 augusti 2014 12:32


    Amandas pespektiv    Nu hade det gått en månad sedan jag och Niall börja dejta. Han är sjukt snäll och fin min nya bästa vän. Men jag har inga speciella känslor för honom. Klockan var nu 9 så jag gick in i duschen och tvätta mig. När s...

Av Louise Hunderman - 7 augusti 2014 21:50

Hoppas ni läser   

Av Louise Hunderman - 7 augusti 2014 20:19

  Jag Amanda Lajor har äntligen gjort klart min nya film där jag har huvudrollen. Idag skulle det vara världspremieré och vi ska ha en stor efterfest sedan. Filmen min handlade om Jessie Livington som var en 19 tjej. Jessie bor med sin emsamstående...

Novell

  Gotta be you handlar om svenske Amanda Lajor som är skådespelare måste fake dejta Niall Horan. De har inget annat val än att göra slut de sa att de skulle bli vänner istället men han som hon var kär i kan hon inte bli ihop med för då förstörs allt.

 

Följ sjutton åriga Amanda Lajor. 

 

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards