onedlove

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2014

Gotta be you - Prolog

Av Louise Hunderman - 7 augusti 2014 20:19


Jag Amanda Lajor har äntligen gjort klart min nya film där jag har huvudrollen. Idag skulle det vara världspremieré och vi ska ha en stor efterfest sedan. Filmen min handlade om Jessie Livington som var en 19 tjej. Jessie bor med sin emsamstående mamma. Hennes pappa dog innan hon föddes. Hon får reda på saker om hennes pappas död och förssöker pussla ihop hur hon egentligen dog. Hon blir hotad och får reda på att de var de soom jagat hennes pappa. Det kommer in en kille som får starka band, men han skadar bandet mellan Jessie och hennes mamma. 

Filmen är en action, skäck, romantink och komedi film. 


Jag har på mig en fin ljus lila prada klänning. Mitt hår var fint uppsatt i någon slags knut. Jag hade några eleganta skor och fina silver smycken. Det är mitt första stora event, jag hade varit med på filmfestivaler i Sverige fast de är absolut inte lika stora som den här till freställningen. Detta var min femte film. 

__________


Nu var det efterparty. Min manager sa att jag skulle prata med alla för att det var ju typ min fest. Jag började med någon modell som heter Cara Delevigne. Hoon var snäll och rolig. Vi prata lite om allt möjligt ochh hon sa att hon gilla min film. Efter att pratat lite med 10 personer till såg jag Lucy Hale och Ian Harding. Jag gick snabbt mot de och helsade.


- HI welcome to the party, säger jag glatt.

- Thank you and we totally loved your film, säger Lucy.

- Did I hear right Lucy Hale liked my film, säger jag glatt. 

- It's true we totally loved it, säger Ian.

- And I'm so obessed with pretty little liars. Gaarrr love you guys. Huge fan, säger jag. 

- Haha gladyou like us, säger Lucy. 


Vi pratar vidare sedan stöter jag på ett pojkband. 

- Hi wanted to say thank you that you came to my movie premieré, säger jag. 

- Could´nt miss it. den svart håriga killen. 

- Aren't you the guy from the store and Starbucks and ofc Nandos.

- Yeeh thats my, säger Niall. 

you did´nt tell me you were a celeb, säger jag och gör en sånn här kram oc puss på kinden grej. Vi pratar lite och sedan går jag vidare. 

________________


Dagens tidning var en bild på mig pussa Niall på kinden. Min mobil ringeroch jag svarar. Det ärmin manager Heidi som vill att jag ska komma till kont oret för vi ska ha ett möte klockan tolv. Klockan är 11 så jag springer in i duschen och sätter på mig en vit kjol, en vit skjorta och en grå stickad tröja till det har jag lite smycken och en väska. Mitt mörka långa hår borstar jag och sätter upp. Till frukost äter jag yoghurt och flingor. Jaag tar taxi tiill kontoret och när jag kommer dit sitter Niall och hans manager i knferansrummet tillsammans med Heidi. Jag sätter mig jämte Heidi. 

 

- We are here today because of the magasins that saays that you dating and we have decied that you are going to start fake dating because of your carrers the roumor is all over the world...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Hunderman - 29 augusti 2014 18:58


Tidigare:   Jag erbjöd mig att laga mat och jag skulle få hjälp av Harry. När det kom till matlagning och jag skulle vara kökschef kunde jag vara hård och sur.  När jag höll på med spagettin kände jag ett par armar som slingra sig vid min midja...

Av Louise Hunderman - 15 augusti 2014 15:35


   Amanda Lajor spelas av den vackra Kenza Zouiten.    Amanda Lajor är en 17 åring. Amanda är skådespelerska. Hon bor själv i en lägenhet i Norra London. Resterande familjen mamma Louise som är från Sverige, pappa Tom från Marocko och lillebror...

Av Louise Hunderman - 15 augusti 2014 14:23


Tidigare:   Vi gick sedan till bilen och jag kunde inte låta bli att tänka på vad det skrivs på twitter.  - Niall I think everything feels so fake, säger jag och ångrar orden.  - I think I like you...   ... you but just as my best  frie...

Av Louise Hunderman - 15 augusti 2014 12:32


    Amandas pespektiv    Nu hade det gått en månad sedan jag och Niall börja dejta. Han är sjukt snäll och fin min nya bästa vän. Men jag har inga speciella känslor för honom. Klockan var nu 9 så jag gick in i duschen och tvätta mig. När s...

Av Louise Hunderman - 7 augusti 2014 21:50

Hoppas ni läser   

Novell

  Gotta be you handlar om svenske Amanda Lajor som är skådespelare måste fake dejta Niall Horan. De har inget annat val än att göra slut de sa att de skulle bli vänner istället men han som hon var kär i kan hon inte bli ihop med för då förstörs allt.

 

Följ sjutton åriga Amanda Lajor. 

 

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards